Avui dijous s’ha realitzat la segona reunió de la Mesa negociadora per l’adaptació d’un horari singular en els centres anomenats InTouch, on el S.I.B. ha estat l’únic sindicat amb representants de Balears.
Se’ns ha fet una explicació detallada d’aquest nou projecte i de les necessitats que en aquests centres hi hagi un horari singular en base a:
El client està en el centre d’aquest servei. Segueix assignat a la seva oficina, encara que estigui carteritzat al centre inTouch; les vendes comercials realitzades pel gestor remot s’assignen a l’oficina del client. No hi ha migració de clients i hi ha una comunicació permanent amb l’oficina en el cas d’operacions de risc.
Des del S.I.B. no hem realitzat encara cap tipus de valoració, excepte que trobam que les compensacions no són generoses, i volem fer un major estudi de la proposta de la Direcció i valorar-la de manera global com cal. Pel que hem sabut aquest model crea preocupació i desconfiança a les oficines, voluntarietat no clara, si hi ha incidències tot sabem on anirà el client etc…
Un dels sindicats que va signar l’acord dels horaris singulars en les oficines A i Store ens ha sorprés dient que s’han de limitar aquests tipus de centres ja que això «es abrir el melón de la jornada partida». Des del S.I.B. ens demanam si realment són conscients del que signen perquè el «melón» ja està obert.
VOS SEGUIREM INFORMANT.