![](https://www.sib.cat/wp-content/uploads/2021/07/MOBIL-PLATJA.jpg)
SENYOR DAN: ES VAGI TRANQUIL DE VACANCES, EL SEU DESCANS SERÀ EL DESCANS DE TOTS.
21 juliol 2021![](https://www.sib.cat/wp-content/uploads/2019/05/D747F735-8BFD-4719-88FB-612F5DAE6DCA.gif)
NOU ACORD DE VALORACIÓ DE LA RETRIBUCIÓ EN ESPÈCIE.
30 agost 2021CAMPANYA SAMSUNG GALAXY Z FOLD: TORNA M’HI TORNEI
![](https://www.sib.cat/wp-content/uploads/2021/06/dan-no-acertada-1200x480.jpg)
A altres campanyes de venda de mòbils ja hem denunciat els mateixos errors i ho seguirem fent, com ara, i totes ses vegades que facin falta.
Hi ha un proverbi espanyol que diu: “L’home és l’únic animal que ensopega dues vegades en la mateixa pedra”.
Els nostres “caps” no aprenen de l’experiència i es tornen a equivocar-se en una situació semblant.
I per cert, es pensen que els nostres clients són beneits? Com poden els companys i companyes d’oficines vendre aquest mòbil i, a més, fer una assegurança quan a altres punts de venda els hi fan aquesta gratuïtament. El filòsof Socrates té una frase cèlebre: “Només hi ha un bé: el coneixement. Només hi ha un mal: la ignorància”. Per aquest motiu recomanam a alguns que reflexionin.
I el més greu, on queda la nostra imatge i reputació corporativa quan tornam a veure anuncis a les pàgines webs de segona mà? Algun cap pensa que això no és cert però és més que evident i fàcilment comprovable.
![](https://www.sib.cat/wp-content/uploads/2021/08/24B8B85D-57F2-4557-ACC8-D3525478FE39-1024x496.jpeg)
Esperem que hi hagi bones pràctiques comercials i no es demanin fer filigranes ni encolomar-los als clients per a poder arribar a reptes comercials perquè va en contra de la normativa i sobretot no ens sembla ètic.
DES DEL SIB ESTAREM A L’AGUAIT I SI CAL DENUNCIAREM LES IRREGULARITATS QUE PUGUI HAVER AL DEPARTAMENT DE COMPLIMENT NORMATIU.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS