En la circular del 19 de juny se’ns informava de la posada en marxa d’una cita prèvia confirmada en CaixaBankNow. A partir d’ara el client podrà reservar, en funció de la disponibilitat de l’agenda del gestor.
L’agenda (del llatí agenda, coses que s’han de fer) serveix per recordar i organitzar els diversos esdeveniments previstos i assumptes pendents per als seus usuaris fer en temps d’oci o en l’exercici professional.
Pel que fa a la nostra agenda comercial, aquesta és una eina de treball per a la planificació i optimització dels temps dels seus usuaris. No entenem, per què els clients per CaixaBankNow poden reservar en funció de la disponibilitat (hores lliures) de l’agenda dels companys i companyes.
I si va malament atendre al client a l’hora que diu el planificador? Poden haver molts de motius com: s’hagi de preparar la cita següent, haver d’anar al metge, etc…
Des del SIB volem recordar a la Direcció que:
Suposam que els diversos caps, excepte la nostra DT que no ha treballat a una oficina, es recorden que, a més de l’agenda comercial, hi ha altres tasques per a fer dins l’oficina, entre d’altres, atendre els clients que entren per la porta, gestionar temes que, en principi, no són tasques comercials, morositat, Obra Social, etc…Ho tenen clar, no? No tot es vendre televisors, mòbils, cotxes…
Des del SIB pensam que, enlloc de voler guanyar eficiència comercial, volen donar-li una altra utilitat com la pressió i el control.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS