logo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversari
  • Inici
  • Què és el SIB?
  • Representants
  • Notes informatives
  • Avantatges
  • Afilia’t
  • Contacte
  • AFILIATS
✕

CORONAVIRUS XIII

  • Inici
  • Notes informatives
  • CORONAVIRUS XIII
CORONAVIRUS XII
17 marzo, 2020
CORONAVIRUS XIV
18 marzo, 2020

CORONAVIRUS XIII

ACTUALITZACIÓ DE MESURES PER A LA XARXA D’OFICINES DAVANT EL CORONAVIRUS

ORGANITZACIÓ DE TORNS EN LA XARXA COMERCIAL

-La Direcció Territorial podrà establir torns alterns en la xarxa perquè, en la mesura que sigui possible, part de l’equip pugui treballar de forma no presencial.

-El torn de professionals que no estigui presencialment en l’oficina estarà en situació de treball en remot. Aquest col·lectiu haurà de dur a terme aquelles tasques que operativament puguin realitzar a cada moment (mitjançant gestió telefònica i accés telemàtic, segons s’hagi habilitat).

–No entraran dins de la rotació de torns les persones que es trobin en els col·lectius de risc i que continuaran treballant en remot.

–Es podran autoritzar permisos de caràcter recuperable per a atendre situacions particulars justificades que impossibiliten l’assistència al centre.

-Totes aquestes mesures les gestionarà la Direcció Territorial, adaptant-les a les seves necessitats i casuístiques concretes.

REGISTRE DE LES SITUACIONS EN EL PORTAL DE L’EMPLEAT

El registre de les distintes situacions de flexibilitat contemplades ha de fer-se a través del Portal de l’Empleat, seguint la ruta:

Persones > Portal Empleat > El meu portal > La meva informació > Vacances, permisos i absències > Absència Nova > Tipus Situació(*) > Enviar

(*)Tipus de situació

-(C19)-Teletreball per raons organitzatives: D’aplicació en aquells casos en els que la persona treballadora està autoritzada per a realitzar la seva activitat professional des del seu domicili.

-(C19) Permís retribuït recuperable: Aplicable als permisos concedits per a atendre situacions particulars específiques.

-Les persones amb patologies de risc (majors de 60 anys, hipertensió arterial, diabetis, malalties cardiovasculars, malalties pulmonars cròniques, càncer, immunodeficiències, i embarassades), una vegada aprobada aquesta situació, es registrarà  de forma centralitzada per Recursos Humans, la situació (C19)-Teletreball, patologia de risc, sense que la persona afectada hagi de registrar res en el Portal de l’Empleat.

-Situació de quarantena: S’ha d’introduir el tipus de situació «Quarantena per recomanació Autoritat Sanitària» o «Quarantena recomanació 112/061». En aquests casos, se sol·licita als empleats que contactin amb el seu centre de salut per a obtenir l’acreditació de la seva situació de baixa mèdica, i remetre-la a Recursos Humans a través del Portal de l’Empleat (versió web o APP)

En qualsevol cas, i a excepció de la quarantena, aquestes situacions, que poden sol·licitar-se pel període temporal que es consideri, hauran de ser autoritzades pel mànager directe. I recorda que, si estàs en situació de treball en remot, has de seguir fent el registre de l’horari pel canal habitual

HORARI DE LA XARXA COMERCIAL

–Horari laboral: de dilluns a divendres de 8 a 15h.

Si la plantilla ha finalitzat les seves tasques, i sempre que organitzativament resulti possible, podrà finalitzar la seva jornada a partir de les 14.30 i fins a les 15h.

-Horari d’atenció al client: de 8.30 a 14:30h

-Les persones treballadores amb horari laboral singular (Oficines STORE i BusinessBank) que estiguin autoritzades a treballar en remot des dels seus domicilis, mentre es mantingui aquesta situació, s’acolliran a l’horari assenyalat en el primer punt.

–Les oficines tipus S1 i S2 podran no obrir diàriament, acordant en cada territori els criteris que s’apliquin en cada cas.

-Les oficines STORE passen a requerir 1 sol apoderat per la seva obertura, en lloc dels dos necessaris fins ara

-Es crearan equips de suport a oficines afectades, composades per sotsdirectors i apoderats, que treballaran en remot per a donar cobertura a l’operativa administrativa dels centres tancats per afectació de coronavirus.

MESURES PREVENTIVES I DE SEGURETAT

-Màscares i guants: encara que no s’ha establert com a mecanisme eficaç a efectes de prevenció, s’estan fent tots els esforços per a distribuir aquest material als centres oberts al públic, malgrat les grans restriccions de subministrament. Si el número rebut fos inferior a la plantilla activa en el centre, es podrà sol·licitar major dotació mitjançant correu electrònic a pferrandez@caixabankfacilities.com

Gel hidroalcohòlic: S’està repartint una nova dotació d’aquest producte als centres . Per aquest motiu, i per a poder monitoritzar les necessitats de subministraments i gestionar l’estoc en funció de l’actual situació, s’han restringit les peticions per Servicenow i les sol·licituds de reposició han de canalitzar-se a través d’un correu electrònic a pferrandez@caixabankfacilities.com

-Mesures d’atenció al client i de seguretat en oficines: la pauta a partir d’aquest moment és d’un client atès per cada lloc de treball i un client en espera dins de l’oficina.

Per a assegurar que es respectin les distàncies de seguretat entre les persones ateses, s’està estudiant senyalitzar les oficines perquè els clients puguin visibilitzar clarament on romandre a cada momento.

ENS CONGRATULAM QUE LA DIRECCIÓ DE L’ENTITAT ENS FACI CAS I APLIQUI LES MESURES QUE ELS HI ANAM TRANSMETENT.

Tal i com vàrem manifestar i així hem demanat a la Direcció, CaixaBank ha de ser un referent tant per als empleats com els seus clients.  Les mesures de prevenció a la xarxa comercial per la continuïtat del negoci no podem estar per damunt la salut dels nostres companys i companyes, els seus familiars, ni tampoc sobre els nostres clients. ANAM PEL BON CAMÍ

El SIB, una vegada més, vol agrair el gran treball que realitzen els nostres companys i companyes de RRLL i PRL, sense descans i informant a tota hora dels esdeveniments provocats per la crisi del coronavirus a la nostra entitat.

El SIB té clar que en aquests moments, i sempre, la plantilla és el millor actiu de l’Entitat i aquesta, com sempre, està a l’altura amb el seu esforç, compromís i professionalitat. ENHORABONA COMPANYS I COMPANYES, sou el millor que hi ha.

ENTRE TOTS ACONSEGUIREM ATURAR AQUESTA CRISI.

SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS

S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS

35 anys defensant els empleats de Balears

Comparteix

SIB · Sindicat Independent de Balears

C/ Francesc Martí i Mora, 67A 1ºC
07011 Palma de Mallorca
Illes Balears · Espanya

Tel. 971 45 22 48
Fax 971 45 44 76
info@sib.cat

Categories

Afiliats Articles Premsa Avantatges Notes informatives Oci i diversió Restaurants Varis Viatges
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
  • Llei Transparència
SIB · Sindicat Independent de Balears