logo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversari
  • Inici
  • Què és el SIB?
  • Representants
  • Notes informatives
  • Avantatges
  • Afilia’t
  • Contacte
  • AFILIATS
✕

CORONAVIRUS XXXII

  • Inici
  • Notes informatives
  • CORONAVIRUS XXXII
#JoEmCorono
14 abril, 2020
CORONAVIRUS XXXIII
15 abril, 2020

CORONAVIRUS XXXII

Des del principi de la crisi de coronavirus (COVID-19) hem sol·licitat la possibilitat de poder treballar en remot i així evitar que tant empleats com clients es poguessin contagiar. El teletreball no funcionava correctament ja que es penjava el sistema; per aquest motiu es va decidir donar llicències de treball a alguns empleats i la resta treballar amb el mòbil corporatiu amb tots els entrebancs que coneixem.

Se’ns ha informat aquest horabaixa que a partir de demà s’ha habilitat una nova Plataforma anomenada Global Protect que permetrà treballar en remot i facilitar l’accés a través de PC de CaixaBank.

Aquesta setmana s’ha previst habilitar a alguns empleats.

Què haig de fer?

És molt important que aquesta nit:

  1. Executa el botó reparador:
  • Windows 8.1, a l’escriptori  icona groc “Gestió del sistema”, “Recuperació connectivitat en mobilitat”
  • Windows 10 , a la finestra de l’esquerra inferior amb la lupa,  posar la paraula “movilidad” 

2. Deixa el SmartPC connectat a la corrent i a la Wi-fi domèstica (no a la Wi-fi generada amb el mòbil o tethering).

Què em trobaré al matí següent?

1.-Hauràs de reiniciar l’equip en obrir la sessió. De no haver realitzat els dos passos anteriors, a mig matí et demanarà igualment reiniciar-lo. Aquesta petició serà diferent segons si disposes de Windows 10 o Windows 8.1:

2.- Altres canvis:

  • Ja no t’apareixerà la “Connexió Corporativa – Connectat”.
  • Apareixerà la icona de Global Protect al costat del rellotge o al premé “ ^ “ Mostra icones ocults
  • També és possible que experimentis lentitud a l’SmartPC durant uns minuts.

Què puc fer si detecto incidències?

Si detectes algun problema durant aquest canvi, pots contactar amb el telèfon 934 040 790  o 3820790  (aquest numero es exclusiu per la migració a Global Protect).

Des del SIB hem valorat com a positiva aquesta mesura, si realment funciona. De totes maneres insistirem en la reducció de l’horari al públic i així evitar contagis de tots (empleats i les seves famílies, clients i societat en general).

Des del SIB, ho tenim clar, la plantilla sou el millor que hi ha; sabeu estar a l’altura de les circunstàncies, amb el vostre esforç, compromís i professionalitat. Tampoc volem oblidar-nos dels afectats per coronavirus a la nostra DT i els seus familiars. Des del SIB els hi desitjam una ràpida recuperació. També volem donar el nostre condol als companys i companyes que han perdut algun familiar durant aquesta crisi sanitària.

ENHORABONA I MOLTS D’ÀNIMS COMPANYS I COMPANYES, MALGRAT LES CIRCUMSTÀNCIES, ENTRE TOTS ACONSEGUIREM ATURAR AQUESTA CRISI.

SOM INDEPENDENTS

SOM DE BALEARS

S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS

35 anys defensant els empleats de Balears

Comparteix

SIB · Sindicat Independent de Balears

C/ Francesc Martí i Mora, 67A 1ºC
07011 Palma de Mallorca
Illes Balears · Espanya

Tel. 971 45 22 48
Fax 971 45 44 76
info@sib.cat

Categories

Afiliats Articles Premsa Avantatges Notes informatives Oci i diversió Restaurants Varis Viatges
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
  • Llei Transparència
SIB · Sindicat Independent de Balears