El divendres passat la DT de Balears, via telemàtica, va manifestar a una part de la plantilla que:
- Seguirem amb l’horari de caixa fins a les 11 hores i no farem com el Banco Santander, perquè la majoria de clients són majors de 65 anys, i com són de Banca Premier, estan ben assessorats.
- Que no pensa que perdem clients per a no obrir més temps el servei de caixa.
- Que són conscients de que la integració serà complicada i haurà incidències ja que a la península ha passat. Que intentem capejar bé amb predisposició d’ajudar als clients.
A VEURE SI SOM CAPAÇOS QUE ENTENGUI QUE:
- Un temps, la nostra Entitat sempre era la líder i la competència sempre anava enrere nostre. La qualitat del nostre servei ha de ser per a tots els nostres clients, no nomes pels de Banca Premier. Com diu el President de la Fundació “la Caixa”: és fonamental la qualitat del servei, atendre sobre tot a les persones majors, i el compromís social
- No és la primera vegada que s’equivoca: les seves declaracions sobre les perspectives de la inflació resulten ser contràries a l’informe de CaixaBank Research, el servei d’estudis de CaixaBank. A l’informe financer, de l’últim trimestre (entre octubre i desembre) s’han perdut 200.000 clients. Però aquesta caiguda pot ser major de 600.000, perquè al mes de març varen anunciar que comptaven amb 19,2 milions a Espanya i ara tenim 18,8 milions. ENCARA PENSA QUE NO PERDEM CLIENTS? O canviam la manera de fer les coses o continuarem perdent molts de clients que són rebuts amb els braços oberts per altres entitats aprofitant aquesta bogeria. Ja s’estan llepant els morros!
- Si saben que, amb el procés d’integració fora de Balears, hi ha hagut problemes, perquè els tornen a cometre?. El capejar i ajudar als clients, fa molts d’anys que la plantilla de Balears ho fa, esmenant els errors de la Direcció, i molt abans que vingués a aquesta “islita”. I que li quedi ben clar, gràcies a l’esforç, professionalitat i compromís dels companys i companyes de Balears la nostra Entitat està en el lloc que li pertoca.
DES DE FA 40 ANYS, EL SIB DEFENSA ELS INTERESSOS DELS COMPANYS I COMPANYES DE BALEARS.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS
Ajudar és la nostra raó de ser