logo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversari
  • Inici
  • Què és el SIB?
  • Representants
  • Notes informatives
  • Avantatges
  • Afilia’t
  • Contacte
  • AFILIATS
✕

INFORMACIÓ FUSIÓ

  • Inici
  • Notes informatives
  • INFORMACIÓ FUSIÓ
“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES IV
17 marzo, 2021
“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES V
23 marzo, 2021

INFORMACIÓ FUSIÓ

Aquest matí s’ha dut a terme una reunió informativa dins de l’àmbit de la possible i cada vegada més imminent fusió amb Bankia, on el SIB ha estat l’únic representant de Balears.

Esperàvem que es donàs més informació que afectàs a l’àmbit laboral però només se’ns ha manifestat que la fusió efectiva està prevista el dia 26 de març i que el dilluns 29 de març ja serem una Entitat única. D’aquest fet haurà una comunicació verbal del que representa, sempre supeditada a l’efectiva integració.

Entre els punts més importants que se’ns ha manifestat:

  • La integració tecnològica serà única i està prevista a finals del mes de novembre d’enguany.
  • No hi haurà integracions a la xarxa territorial d’oficines fins a la integració tecnològica prevista a finals de novembre d’enguany.
  • Els Centres d’Empreses i Banca Privada integraran els seus equips però separant les dues xarxes i els seus aplicatius.
  • En els Centres inTouch continuaran com fins ara en el seu centre actual, excepte a les províncies de Barcelona, Tenerife i Sevilla.
  • Hi ha previst la substitució de l’aplicatiu AVE (per falta de capacitat) per dos aplicatius:

“Mis Clientes” (SALESFORCE)

Suposa un canvi en el model i en la sistemàtica comercial (el client serà el centre). És el més implementat en el mercat i l’empleat tindrà accés real a la informació en cada moment. La visualització de les pantalles serà més àgil i intuïtiva.

Està prevista que es doni una formació en els mesos de juny i juliol als DAN’s, Directors i Sots-directors amb una durada de 12 hores. Estan treballant perquè aquesta formació sigui certificada. Així i tot ja hi ha hagut proves pilot a cada una de les DT’s des del 8 de febrer i està previst que s’implementi a partir de maig a les oficines STORE

“Mis Ventas”

S’ha dissenyat internament dins CaixaBank i la seva funció és de seguiment i visualitzador de les accions comercials. És a temps real i molt intuïtiu a l’hora d’utilitzar-ho. Permet un millor seguiment de les campanyes i navegació millorades.

Des del SIB hem manifestat que:

Ens congratulam que poguem tornar a donar el servei d’atenció i qualitat que es mereixen els nostres clients, cosa que mai havíem d’haver abandonat.

Esperam que a partir d’ara hi hagi una visió client i no es pressioni per encolomar als nostres clients un producte (SALESFORCEPS) que està en campanya, push, meta volant…. Els que duim temps en l’ofici, i fa anys que estam a la trinxera, aquest és el model que funcionava.

EN DEFINITIVA, EL VAIXELL ÉS MACO, ARA VEUREM SI SURARÀ I NO ES PERVERTEIX PER AL QUE HA ESTAT CREAT.

VOS SEGUIREM INFORMANT.

SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS

S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS

Ajudar és la nostra raó de ser

Comparteix

SIB · Sindicat Independent de Balears

C/ Francesc Martí i Mora, 67A 1ºC
07011 Palma de Mallorca
Illes Balears · Espanya

Tel. 971 45 22 48
Fax 971 45 44 76
info@sib.cat

Categories

Afiliats Articles Premsa Avantatges Notes informatives Oci i diversió Restaurants Varis Viatges
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
  • Llei Transparència
SIB · Sindicat Independent de Balears