logo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversari
  • Inici
  • Què és el SIB?
  • Representants
  • Notes informatives
  • Avantatges
  • Afilia’t
  • Contacte
  • AFILIATS
✕

QUO VADIS CAIXABANK

  • Inici
  • Notes informatives
  • QUO VADIS CAIXABANK
SITUACIÓ LÍMIT III
7 febrero, 2022
SITUACIÓ LÍMIT IV
10 febrero, 2022

QUO VADIS CAIXABANK

Durant la presentació dels resultats de CaixaBank de l’any 2021 s’han fet manifestacions per part del President i Conseller Delegat que ens han sorprès molt.

 El President manifestava que: “Asimismo, Caixabank descarta fusiones o ampliar el perímetro geográfico. No tenemos previsto hacerlo, estaremos concentrados en los próximos tres años en sacar chispas a la fusión”.

  • Els que treuen “chispas” és la plantilla, sobretot aquests darrers anys i, per a arrodonir, la integració amb Bankia. La situació que s’està vivint a Balears es pot qualificar de “situació límit”.
  • De fet els companys i companyes ens demanen quan hi haurà un pròxim ERO. I no és per a menys, la situació i l’estat d’ànim de la plantilla en aquests moments és preocupant.

SENYORS DE LA DIRECCIÓ: CONVINDRIA QUE TORNASSIM A LA DIRECCIÓ PER VALORS, ESPECIALMENT EL DE LA HUMANITZACIÓ, I CUIDAR EL MILLOR ACTIU DE L’ENTITAT I ELS NOSTRES CLIENTS, TAL VEGADA, SI ES FA AIXÍ, ELS EMPLEATS I EMPLEADES ESTARIEN FELIÇOS I MOTIVATS I ELS NOSTRES CLIENTS SERIEN “FANS” DE L’ENTITAT. 

DES DE FA 40 ANYS, EL SIB DEFENSA ELS INTERESSOS DELS COMPANYS I COMPANYES DE BALEARS. 

 

SOM INDEPENDENTS

SOM DE BALEARS

S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS

Ajudar és la nostra raó de ser

 

 

Comparteix

SIB · Sindicat Independent de Balears

C/ Francesc Martí i Mora, 67A 1ºC
07011 Palma de Mallorca
Illes Balears · Espanya

Tel. 971 45 22 48
Fax 971 45 44 76
info@sib.cat

Categories

Afiliats Articles Premsa Avantatges Notes informatives Oci i diversió Restaurants Varis Viatges
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
  • Llei Transparència
SIB · Sindicat Independent de Balears