Te volem informar que a la propera nòmina del mes de setembre s’abonaran segons l’edat dels teus fills/es els següents conceptes:
1.- Ajuda Guarderia: (Pels fills menors de 3 anys).
Els imports són:
En cas que el naixement es produeixi després del mes de setembre, ho has de comunicar i l’ajuda s’abonarà abans del 31 de desembre. Si el pare o la mare són empleats, l’ajuda s’abonarà a un d’ells.
2.- Ajuda Formació: (Pels fills majors de 3 anys i fins l’any que compleix els 24 anys).
Els imports són:
(*) Millores aconseguides en el protocol de conciliació dins el Pla d’Igualtat
S’exclouen del còmput per a la percepció d’aquesta ajuda:
No s’aplicarà aquesta norma en el cas de fills amb una discapacitat reconeguda i l’abonament es farà automàticament a la nòmina de setembre.
Complement per residència
L’ajuda per a la formació s’incrementarà un 100% en el cas que els fills hagin de cursar estudis a partir del 5è. any de primària, ESO i Batxillerat, Formació Professional, Ensenyaments Tècnics de Grau Mitjà i Ensenyament Superior i aquests estudis haguessin de cursar-se en plaça diferent de la del seu domicili habitual, pernoctant fora d’ell.
Aquesta petició es realitza pel Portal de l’Empleat→Sol·licituds a RRHH→Gestió de les meves sol·licituds→Nova Sol·licitud→Complement per residència.
Per tramitar aquesta sol·licitud es requereixen els següents documents:
L’abonament es farà directament en la nòmina dins els dos mesos següents a la recepció de la sol·licitud amb tots els justificants sol·licitats. Si el pare o la mare són empleats, l’ajuda s’abonarà a un d’ells.
EN EL SIB ESTAM PER AJUDAR-TE, SI NECESSITES QUALSEVOL ACLARACIÓ O TENS ALGUN DUBTE, POSA’T EN CONTACTE AMB EL TEU GESTOR SINDICAL.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS