ULTIMA HORA: PERLES D’ALGUNS DAN’S
13 juny 2017IMPRESSORES I TABLETS: ANAM ENRERE?
21 juny 2017CAIXA RÀPIDA: EL MEETING POINT
Cada vegada es fa més difícil treballar en el lloc anomenat caixa ràpida, lloc on els companys i companyes donen la cara davant dels clients i usuaris de CaixaBank.
Cada vegada hi ha mes exigències legals i regulatòries que provoquen que les operacions durin mes temps del normal (per aquests motius la caixa ja no és tan ràpida).
Així ens trobam que:
-Oficines amb una sola impressora financera, obsoleta, amb el consegüent embós de treball en el lloc de caixa ràpida ja que a part dels clients també esperen la resta de companys i companyes de l’oficina perquè hi ha operacions que solament es poden realitzar des d’aquesta impressora. Es provoca una doble coa, per una banda els clients i per l’altra els companys i companyes.
-Des de que han posat la tablet per digitalitzar la signatura dels clients i usuaris en aquest mateix lloc
de treball l’operativa va més lenta i provocar constants desquadraments.
-També incomprensiblement no s’entén la retirada dels lectors de barres en els diferents llocs de treball
de les oficines.
Què provoca el que hagi només una impressora?
La ralentització del treball en el lloc de caixa havent de soportar el company o companya les queixes
dels clients i usuaris que no entenen tot aquest guirigall.
Qui ha estat el/la responsable de deixar a les oficines amb aquesta situació? Molt senzill, un/a que no té ni idea del dia a dia en una oficina i suposam que cobra molt (hem posat la foto de la impressora
perquè sàpiga que parlam)
Convindria que algú posàs seny d’una vegada per totes i PER AIXÒ SOL·LICITAM UNA SOLUCIÓ RÀPIDA A TOT AQUEST DESGAVELL.
FA UN TEMPS EREM L’ENVEJA DE MOLTES ENTITATS FINANCERES PERQUÈ TENÍEM UN DELS SISTEMES INFORMÀTICS MÉS AVANÇATS.