Aquí tenim una altra frase digna d’emmarcar:
“TENÉIS QUE SER MÁS MAL@S CON LOS CLIENTES Y CONSEGUIR QUE VUESTRO EQUIPO TAMBIÉN LO SEAN, CUALQUIER CLIENTE QUE NO COMPRE EL PRODUCTO DEL DÍA NO INTERESA”
Des del SIB pensam que actualment hi ha varis tipus de “caps”:
I parlant de clients volíem dir a aquest “cap” que: el nostre negoci és la suma de molts clients, un a un, en el sentit més estricte de la banca universal, pròxima i de qualitat, que s’anticipa i s’adapta a totes les necessitats dels clients.
SENYORS DE LA DIRECCIÓ: ENS PREOCUPA EL SERVEI BANCARI QUE VOLEN DONAR ALGUNS “CAPS” PERQUÈ NO TÉ RES A VEURE AMB EL NOSTRE COMPROMÍS SOCIAL.
EL SIB JA HO MANIFESTAT EN ALTRES OCASIONS: SI VOLEM TENIR UN FUTUR TAN BO COM EL NOSTRE PASSAT, CALDRÀ RETORNAR ALS NOSTRES ORÍGENS I PENSAR MÉS EN ELS NOSTRES CLIENTS.
VEIENT EL QUE ESTÀ PASSANT A BALEARS, ENS DEMANAM, TENIM UN BON CAP?
DES DEL SIB VALORAM LA TASCA QUE REALITZEN ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES I VOLEM INSSISTIR QUE HI HA UN GRAN EQUIP PROFESSIONAL, QUE SAP ESTAR A L’ALTURA DE LES CIRCUNSTÀNCIES AMB ESFORÇ, COMPROMÍS I PROFESSIONALITAT. ALGÚ HO HAVIA DE DIR.