Aquí tenim una altra frase digna d’emmarcar:
“DIME QUE 5 CLIENTES VAS A HABLARLES LA SEMANA QUE VIENE DE VIDA Y QUE 5 CLIENTES DE ALARMAS DE TU CARTERA”
Des del SIB pensam que:
- Aquest “cap” demostra una falta de confiança cap als companys i companyes. Un líder d’aquesta Entitat va manifestar que: “els caps han d’animar a fer i deixar fer”. Aquestes ordres són més de control que d’animar a fer, no troba?
- Si s’han de respondre tots els correus electrònics, telefonades, etc… que reben els companys i companyes es perd un temps molt valuós i això provoca no fer el que és precisament necessari. Idò què feim, respondre els seus controls periòdics o deixar treballar a la plantilla? Com diu l’acudit: «¿Vamos por setas o por Rolex?»
VEIENT EL QUE ESTÀ PASSANT A BALEARS, ENS DEMANAM, TENIM UN BON CAP?
DES DEL SIB VALORAM LA TASCA QUE REALITZEN ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES I VOLEM INSSISTIR QUE HI HA UN GRAN EQUIP PROFESSIONAL, QUE SAP ESTAR A L’ALTURA DE LES CIRCUNSTÀNCIES AMB ESFORÇ, COMPROMÍS I PROFESSIONALITAT. ALGÚ HO HAVIA DE DIR.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS
Ajudar és la nostra raó de ser