HORARIS SINGULARS: ES VEN MOTO
30 maig 2017ALGÚ HO HAURIA DE MIRAR
31 maig 2017M.E.V. 2017
Primer de tot, des del S.I.B. volem felicitar a tots els companys i companyes que foren premiats/des a l’acte que es va a dur a terme el 25 d’abril. LA NOSTRA ENHORABONA!
També volem recordar i felicitar aquells companys i companyes que no varen poder estar presents a la gala; ells han col·laborat i per tant són protagonistes també dels reptes aconseguits.
Ens volem quedar amb unes paraules a les que el Director General va posar especial èmfasi: “la tecnologia no és una finalitat en si mateixa, és una palanca que
ens ha d’ajudar a relacionar-nos millor amb els clients, i als clients a relacionar-se millor amb el banc. Al final, les persones són sempre les que estan al centre d’aquesta relació”. Idò convindria analitzar bé el que diu, ja que darrerament enviam als clients perquè es relacionin tot solets amb el caixer automàtic i no ens agradaria per res del món que acabàssin anant-se a un altre banc per poder-se relacionar d’una manera humana. SENYOR DIRECTOR GENERAL DE NEGOCI: TAL I COM LI VÀREM DIR NO ES DEIXI INFORMAR, INFORMI’S.
A Balears, com ja sap perfectament el nostre director general de Negoci perquè el S.I.B. sempre li ha dit i recalcat, hi ha una de les millors plantilles, professional i qualificada, formada per persones que any rere any contribuïm a l’èxit de CaixaBank. Però ha pensat la Direcció què passaria si:
-Hagués una major cobertura de personal a les oficines per donar un millor servei de qualitat als nostres clients.
-S’escoltàs al personal de més abaix i hagués un bon feedback.
-Es pogués participar, d’una manera real, en l’elaboració dels reptes.
-Existís una política de promoció adequada.
-Es premiàs i es reconegués la labor de tota la plantilla i no tan sols copets a l’esquena.
-Es suprimís l’excés de burocratització i control de les tasques comercials.
COM POTS COMPROVAR DES DEL S.I.B. DENUNCIAM ALLÒ QUE NO T’ATREVEIXES A DIR I FEIM ARRIBAR DIRECTAMENT, SENSE INTERMEDIARIS, ALLÒ QUE TE PREOCUPA.