logo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversarilogo 2022 40 Aniversari
  • Inici
  • Què és el SIB?
  • Representants
  • Notes informatives
  • Avantatges
  • Afilia’t
  • Contacte
  • AFILIATS
✕

ALGÚ HO HAURIA DE MIRAR

  • Inici
  • Notes informatives
  • ALGÚ HO HAURIA DE MIRAR
M.E.V. 2017
30 mayo, 2017
ALERTA: ALGÚ PENSA AMB EL CLIENT?
13 junio, 2017

ALGÚ HO HAURIA DE MIRAR

Segons «El Economista», Bankinter i Sabadell, són els millors valorats pels clients de la gran banca.

L’estudi «Equos RCB», ha enviat als seus tècnics a més de 3.500 sucursals, fent-se passar per clients per avaluar l’atenció que reben. Han constatat una millora gradual en l’atenció rebuda des de l’exercici 2013. Una raó és que quasi totes les entitats financeres, vénen implantant protocols d’actuació per a l’assessorament en oficines. S’ha canviat la vella tàctica comercial de «col·locar indiscriminadament» productes per la de personalitzar l’oferta.

A principis d’enguany per valorar la fidelitat de clients, l’Estudi Benchmark NPS Accenture ha fet enquestes a clients. L’índex NPS (Net Promoter Score) mesura la lleialtat a una empresa basant-se en les recomanacions. En el gràfic podeu veure la nostra posició.

ELS NOSTRES MÀXIMS COMPETIDORS                                                        noticia atenció qualitat

ESTAN PER DAMUNT CAIXABANK I AIXÒ,

TEMPS ENRERE, ERA MOTIU DE MOLTA

PREOCUPACIÓ NO ENCAPÇALAR

EL RÀNQUING.

EN POSITIU: CaixaBank, ha estat triat com a millor banc a Espanya (Best Bank in
Spain 2017) per Global Finance per tercer any consecutiu.

El nou model d’oficines A i Store, pot resultar vàlid per un determinat segment dels nostres clients, però per la gran majoria i que són els fonaments de la nostra entitat no es senten identificats amb el nou model, és més, es veuen perjudicats perquè han d’acudir a unes oficines «satèl·lits» on l’acumulació de clients és molt considerable, on l’empleat està «que no pot més» i així aconseguim tot lo contrari del que s’hauria d’aconseguir: UN EMPLEAT AMARGAT I UN CLIENT INSATISFET. Tal vegada sigui aquesta l’explicació del perquè ara estam al lloc 10 quan abans estàvem en els primers llocs.

SI SABEM EL MAL, I CONEIXEM EL REMEI, la Direcció ho té molt fàcil, tornem a la direcció per valors com deia el Sr. Fainé, cuidem el millor actiu de l’Entitat, és a dir els empleats i segur que els nostres clients ens tornar col·locar al cap davant dels rànquings.

S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS

EL SINDICAT D’EMPLEATS DE BALEARS

Comparteix

SIB · Sindicat Independent de Balears

C/ Francesc Martí i Mora, 67A 1ºC
07011 Palma de Mallorca
Illes Balears · Espanya

Tel. 971 45 22 48
Fax 971 45 44 76
info@sib.cat

Categories

Afiliats Articles Premsa Avantatges Notes informatives Oci i diversió Restaurants Varis Viatges
  • Política de privacitat
  • Política de cookies
  • Avís legal
  • Llei Transparència
SIB · Sindicat Independent de Balears