NOVA NEGOCIACIÓ CONTROL HORARI
17 gener 2017NOVA NEGOCIACIÓ CONTROL HORARI (II)
25 gener 2017TORNA-M’HI TORNA HI: NOUS CANVIS DE PERSONAL
En aquests dos ultims anys hem publicat les següents notes informatives:
-S’ha perdut el nord?: on vos informàrem dels canvis fets pel D.T. i vàrem dir que no eren normals pel poc temps que duia amb nosaltres.
Si vos enrecordau tres DAN’s deixaren d’esser-ho per anar a la D.T., va haver ball de cadires entre les diferents DAN’s, defenestraments i canvis.
-“Dar Cera, Pulir Cera”: en aquesta nota vos vàrem informar de què a Balears s’havien produït 54 canvis de personal entre les oficines i 7 defenestraments.
-“Els canvis a la D.T. de Balears” on vos vàrem informar que dos DAN’s (Raiguer i Ponent), els més antics, que estaven des de la creació d’aquesta figura, i els més ben considerats pels empleats de les seves DAN’s, han estat substituïts per altres dos companys.
-“Aviat no quedarà ni s’apuntador” on vos vàrem informar que la situació de la D.T. de Balears és preocupant, ja que el que succeeix des de que el Director Territorial actual va arribar ara fa quasi dos anys no s’havia vist mai des de l’època dels anys 90, com els més antics recordaran; els constants canvis d’empleats, gestors de clients, sotsdirectors, directors, directors d’àrea de negoci i directors de departaments no és normal.
Ara, aquests darrers mesos, hi ha hagut una nova onada de canvis de directors i sotsdirectors d’oficines a les diverses DAN’s de Balears. No volem dir que tots els canvis hagin estat dolents però n’hi ha d’altres que no entenem i a més a més s’han produit, com sempre, sense tenir en compte l’opinió dels afectats. I per cert no ens val la resposta de sempre: “Es que portava molt de temps a la mateixa oficina”. Els canvis s’han de produir amb seny i per millorar professionalment, i sempre que sigui possible d’acord amb l’afectat i sense tenir en compte aspectes subjectius.
Volem fer la mateixa reflexió que férem a les anteriors notes informatives i no és més que:
No ens hem d’oblidar mai dels clients, i sobretot quan les línies fonamentals del Pla Estratègic 2015-2018 tenen com objectiu:“aconseguir el lideratge en qualitat, confiança i reputació amb el focus d’atenció posat en el client”.
Des del S.I.B. pensam, i per això volem fer una reflexió a la Direcció, que no és bo que hi hagi tants de canvis de personal ja que si no és consensuat amb l’afectat desequilibra i desmotiva. Consideram que en aquests moments és molt important recuperar i/o reforçar la confiança amb els nostres clients i deixar-nos d’experiments.
S.I.B., SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS
EL SINDICAT D’EMPLEATS DE BALEARS